Alweer forfait. Griep deze keer.

27-11-2009 19:44

 Het lijkt mijn winter niet te gaan worden. Dinsdagavond voelde ik me weer erg belabberd, en bleek ik licht koorts te maken. Woensdag ging ik nog naar school maar voelde al snel dat het niet helemaal goed zat. 's Middags had ik reeds hogere koorts, en ik ben dan ook maar naar de dokter gegaan. Licht grieperig, met een infectie op mijn luchtwegen. Gelukkig niet weer antibiotica, maar wel weer verplichte rust. De afgelopen dagen heb ik meer geslapen dan wat anders. Vandaag heb ik weer wat eetlust, maar de wedstrijd in Amsterdam morgen laat ik dus aan mij voorbij gaan. Ik ga nu eerst alles goed laten genezen in de hoop toch nog een paar schaatswedstrijden op volle sterkte te kunnen meedoen. Het is nog niet echt mijn winter geweest, maar nu is goed uitzieken de eerste bekommernis. Wat het nog wordt dit schaatsseizoen zullen we wel zien. Het skeelerseizoen blijft nog steeds primeren.