Dat kan ik missen als...

08-01-2009 21:49

inderdaad, kiespijn,... Maandagochtend bij het ontbijt schoot er ineens een pijnscheut in een tand waar ik al regelmatig problemen mee had. Op weg naar school begon het steeds meer pijn te doen en uiteindelijk hield ik het lesgeven maar een kwartiertje vol. Daarna heb ik een collega gewaarschuwd omdat ik helemaal slecht werd van de pijn.

Aangezien deze tand al meermaals een boosdoener was heeft de tandarts hem er uit gehaald. Geen gezellig werkje, want hij zat heel goed vast. Dinsdagochtend nog een half dagje gerecupereerd van een nacht met veel pijn en in de namiddag dan toch naar school vertrokken. Dat had ik beter niet gedaan want 's avonds en vooral 's nachts had ik weer enorm veel pijn.

Op woensdag kon ik dus opnieuw naar de tandarts, die de tweede fase van de werken deed, en me toch aanraadde op donderdag ook niet naar school te gaan. Ik heb deze keer maar geluisterd.

Gelukkig begint de pijn nu weg te gaan, alleen eten lukt nog niet heel goed. Hopelijk ben ik op zaterdag voldoende hersteld want dan zou ik graag de natuurijswedstrijd in Goes meedoen. 't Is al erg genoeg dat ik door die tandpijn maandag, dinsdag, woensdag en donderdag niet heb kunnen schaatsen op natuurijs.