Een nieuwe auto

23-10-2008 21:12

We waren al een tijdje aan het rondkijken voor een nieuwere ruimere wagen, waarmee het transport van fietsen en dergelijke iets makkelijker zou worden toen we het mailtje kregen van de tante en nonkel van Helena: "Wij verkopen onze Kangoo."

Na het bekijken van de auto, en het feit dat er nog heel wat interesse was om mijn rode Colt over te kopen, beslisten we dat het de onze moest worden. Vanaf morgen rijd ik dus rond in een Renault Kangoo 1.6 DTI. Ideaal om de langere schaats- en skeelerverplaatsingen te maken, en ook zonder problemen over de Zwitserse bergpassen te geraken.

Komende week ga ik hem al eens goed testen. Ik trek immers naar Groningen om daar een weekje te trainen samen met Frank Fiers. Op vrijdag keer ik dan terug naar België en in het passeren rijd ik mijn eerste schaatswedstrijd van het seizoen in Breda.

Maar goed: hier de foto's (laat gerust een berichtje in het gastenboek achter met jouw mening over onze nieuwe bolide!)