Goede evolutie

09-04-2010 09:08

 Gelukkig kan ik goed nieuws brengen hier, want ik heb blijkbaar geluk gehad met de voetblessure. Gisteren en vandaag is deze aan een snel tempo gaan genezen, waardoor ik er vandaag, vrijdag, bijna geen last meer van heb. Morgenochtend doe ik nog een test op de fiets, en 's namiddags of ten laatste zondag wil ik terug gaan skeeleren.

Al bij al heb ik maar 1 dag niet getraind door deze blessure, alle andere dagen heb ik gewoon verder getraind op de fiets. Voor de conditie zal het dus niet heel erg zijn.

Ook de openingswedstrijd komt niet in gevaar. Volgende week om 19u start het skeelerseizoen met de wedstrijd in Domburg. Niet zo ver van Eeklo, dus de ideale gelegenheid voor iedereen om eens een kijkje te komen nemen. De organisatie doet er alles aan om er weer een even mooi evenement van te maken als andere jaren. Meer info kunnen jullie vinden op https://www.domburgonwheels.nl