Groningen, dag 4

30-10-2008 22:28

Omdat zoveel mensen het hebben over het mooie huisje waarin ik verblijf wil ik toch even de andere kant van dat mooie huisje laten zien.

Tja, van 2 mannen in een huis kan je zoiets verwachten zeker. Neen, serieus, eigenlijk is het binnenin even gezellig als het er langs buiten uit ziet. Alleen heb ik in de kamer wat te veel spullen voor de plaats die er is. De keukenravage werd veroorzaakt doordat na een heerlijk zalmpje (goed gekookt Frank!) de afvoer dienst weigerde en we dus niet meer konden afwassen.

Vandaag heb ik weer wat gefietst samen met Frank. Deze avond heb ik dan een laatste training in Kardinge gedaan. Morgen nog even fietsen hier en dan 's avonds richting Breda voor de eerste echte wedstrijd van het jaar. (verslagje komt wel op zaterdag)

Foto's van de wedstrijd van gisteren kan je trouwens op mijn Facebook vinden.