Groningen, dag 5

01-11-2008 12:34

De laatste dag in Groningen moest een rustige dag worden. Afdrukken maken voor mijn nieuwe skeelerschoenen, en een beetje fietsen, meer stond er niet op het programma.

Ik had gipsrolletjes voorzien voor de afdrukken. Ik had er echter niet genoeg mee voor mijn grote voeten, waardoor de afdruk niet stevig genoeg was. Geen paniek, Frank had nog gipskousen om afdrukken te maken. De eerste afdruk kostte wat moeite maar het lukte heel goed, met een afdruk exact zoals mijn voet is, dankzij de nabewerking van Frank.

De tweede afdruk werd een groter probleem. De tweede sok die Frank mee had was hard geworden in de verpakking en dus onbruikbaar. Gelukkig had schaatswinkel Oosterhaven in Groningen nog sokken liggen, dus kon ik er daar halen. Ik nam er voor alle zekerheid 2 mee. Gelukkig maar want de eerste kous was zo strak dat we ze niet over mijn voet kregen. De tweede ging er gelukkig met veel moeite wel over, zodat ik nu 2 perfecte afdrukken heb. Nog eens merci, Frank. De afdrukken gaan nu richting Powerslide, waar ze er een paar fantastische schoenen van gaan maken. Moeilijk te geloven hé, als je naar onderstaande foto kijkt.