Marathon Cup Hoorn

23-11-2009 21:03

 Afgelopen weekend stond in Hoorn opnieuw een wedstrijd op het programma. De afgelopen week had ik niet echt kunnen doortrainen. Ik voelde me nog steeds niet helemaal in orde, en had pas afgelopen vrijdag weer het gevoel een klein beetje kracht in de benen te hebben.

Het gevoel op het ijs zaterdag was niet slecht, maar het tempo in de wedstrijd lag gewoon te hoog. Ik kon ook nog steeds niet dat extraatje aan kracht opbrengen om de snelle rondes goed door te komen. Ik kon aanklampen tot half koers maar moest dan de groep laten gaan. Mijn maximum hartslag en gemiddelde hartslag in de wedstrijd lagen slechts een paar slagen uiteen! Niet echt normaal dus, en de oorzaak is niet ver te zoeken!

Zondag en maandag kon ik wel weer goed trainen, en ik hoop dus een van de komende weken de vorm terug te vinden, om er zeker tegen de "thuiswedstrijd" in Breda op 12 december weer helemaal klaar voor te zijn. Komende week staat er weer een wedstrijd in Amsterdam op het programma, en die baan lag me wel.