Skeelerkalender

19-03-2010 10:01

Binnen een kleine maand, op zaterdag 17 april, wordt het skeelerseizoen op gang geschoten in Domburg.

We zijn dus ook al volop op de skeelers aan het trainen, en ook de planningen voor volgend seizoen worden stilaan gemaakt.

Tijdens het paasweekend bereiden we met de ploeg het seizoen voor met een trainingsstage in Eeklo. We hopen op goed weer zodat we veel kunnen skeeleren, maar ook een fietstraining naar de start van de Ronde Van Vlaanderen staat natuurlijk op het programma.

Het seizoen zal voor mij opnieuw voornamelijk bestaan uit wedstrijden in Nederland, maar ik heb ook een aantal Belgische wedstrijden in mijn kalender opgenomen. Zo wil ik dit seizoen ook het Belgisch kampioenschap op de piste (Oostende) en op de weg (Tienen) gaan rijden. Ook de driedaagse in Oostende staat volledig op het programma dit jaar.

Mijn volledige kalender kan je HIER bekijken.