Start skeelerseizoen

08-04-2009 21:45

Komende zaterdag start het skeelerseizoen, met de eerste Holland Inline Cup. De eerste van 5 zwaardere skeelerwedstrijden, om dit eindklassement. Samen met de World on Wheelscompetitie, die de Nederlandse criteriums verenigt zal dit mijn hoofddoel zijn dit seizoen. Ik wil hier samen met mijn ploeg, De Veste - Powerslide, zo goed mogelijk presteren.

Ik heb de afgelopen weken kunnen merken dat de basis er meer dan ooit is. Ook de snelheid, kracht en explosiviteit zit in dit vroege stadium van het seizoen al redelijk in de benen. Wat het in de wedstrijden zal brengen zal afwachten zijn. Ik ga hier voorlopig dus ook geen verwachtingen over uitspreken.

Voor wie graag eens een echte Hollandse skeelerwedstrijd van dichtbij bekijkt heb ik ook goed nieuws. Zaterdag 18 april rijden we immers in Domburg, in Zeeland. Niet ver, en ideaal dus om eens te komen kijken. Start daar is voorzien om 18u30

De andere wedstrijden van mijn Nederlandse programma kan je ook bekijken op de site, bij Programma en uitslagen. Hier zullen vermoedelijk nog enkele andere wedstrijden, niet meetellend voor de competities bij komen.