Update

19-12-2010 20:55

 De afgelopen weken waren vrij druk, vandaar eventjes geen nieuws op deze site. Wie me volgt op Twitter weet echter dat ik niet stil heb gezeten.

Afgelopen woensdag deed ik mee aan de eerste wedstrijd op Flevonice. Ik reed een goede wedstrijd, en kon een aantal keer voorin mee rijden. In de finale ging het er echter niet altijd even sportief aan toe, en op het donkere en smalle parcours besloot ik me uit het gewoel te houden. Uitrijden was het belangrijkste en dat lukte. Ik werd 44e. We reden de 60km in 1u36 min. Er was ook een journalist mee van het Nieuwsblad, voor een stukje over de Elfstedentocht. Dat zou een dezer in de krant moeten verschijnen.

De voorgaande weken reed ik wedstrijden in Eindhoven en in Breda. In Eindhoven ging het in het begin goed, maar moest ik na een 60-tal ronden en een aantal misslagen de groep laten rijden. De wedstrijd in Enschede liet ik schieten. Ploegmaat Wannes won daar, dus ik had er wel wat spijt van dat ik er niet bij was.

In Breda ging het de eerste helft van de wedstrijd heel erg goed. Ik kon zelfs wat voorin meerijden. De ziekte van de dagen voordien had wel z'n effect op het tweede wedstrijddeel. Na 70 ronden ging het licht volledig uit, en ik moest er direct af.

Komende woensdag staat er nog een wedstrijd in Biddinghuizen op het programma, en dan zitten de koersen voor 2010 er op.