Updateje

27-02-2009 20:52

Eens 2 weken stilte hier, het kan geen kwaad. :-)

Ik heb, ondanks mijn rustperiode, niet stilgezeten, en ben ondertussen ook al weer een week goed aan het trainen. Meer hierover later.

Tijdens de rustperiode heb ik mijn winterfiets een beetje opgewaardeerd. 't Is te zeggen, 't lijkt gewoon een nieuwe fiets. Ik heb met onderdelen van mijn oude Roger De Vlaeminck-fiets, die nu echt helemaal op was, en een splinternieuw frame dat ik voor een prikje op de kop kon tikken + wat andere tweedehands onderdelen mijn nieuwe winterfiets in elkaar gestoken:

Met onderstaande als resultaat. Ik heb de fiets afgelopen dinsdag grondig getest in de Vlaamse Ardennen waar hij 120 km en 12 hellingen voor de wielen geschoven kreeg. Een betere test kan je niet wensen, en hij is goed bevonden. Alleen heb ik ondertussen de 42 die er op zat vervangen door een 39 die ik nog liggen had, om toch iets meer op souplesse te kunnen klimmen.

 

Een andere bezigheid tijdens deze vakantie, tussen het trainen door was het maken van een website. Ik had vorige week al de site gemaakt van Cycling Team Grillhuisje . Deze week maakte ik een nieuwe site voor mijn skeelerploeg. De bestaande site was wat gedateerd geraakt en het was dus tijd voor een nieuwe site: www.welovetoskate.nl

De site werd door de ploegmaats op enthousiasme onthaald en zal dus door de verschillende rijders hopelijk up-to-date gehouden worden.

Iets minder nieuws kreeg ik op schaatsgebied deze week. Ik zou nog 2 wedstrijden schaatsen. Normaalgezien zou ik op dit moment in Breda moeten vertoeven, maar de wedstrijd werd op het laatste moment verplaatst en ik wist van niks. Op 7 maart is er nog een wedstrijd, maar naar alle waarschijnlijkheid ga ik dan op mini-stage met de ploeg, dus dat wil zeggen dat het schaatsseizoen afgelopen is. Ik heb vandaag dan ook voor de eerste keer geskeelerd. De piste lag nog gedeeltelijk nat, dus dat was nog meer wennen dan gewoonlijk, maar het ging al redelijk goed.

Nu nog hopen dat mijn nieuwe skeelers er vlug zijn, dan kan onderstaande foto in de praktijke omgezet worden en kan ik eindelijk op deftig materiaal gaan rijden.. :-) :-) :-)