Voorbeschouwing BK

26-12-2008 21:15

Morgen en zondag staat het BK Allround op het programma in Breda.

Op zaterdag rijden we een 500m en een 3000m. Zondag krijgen we een 1500m en een 5000m voor de ijzers geschoven.

Met de meevallende schaatsprestaties van de afgelopen weken was ik vooral voor de 3 en de 5km wel ambitieus. Ik heb goed getraind, en heb toch wel wat naar dit weekend toegeleefd.

Als kerstgeschenk kreeg ik echter verschrikkelijke maagkramp en een koortsaanval. Het gevolg is dat ik momenteel aan mijn eerste maaltijd sinds kerstavond bezig ben, 2 dagen op bed gelegen heb en me verre van in topvorm voel.

Gelukkig was het vandaag al iets beter dus ik heb er goede hoop in om morgen gewoon te kunnen starten. Voor de geïnteresseerden: start morgen is om19u15, zondag starten we een beetje vroeger, om 17u30.

Verslagjes komen natuurlijk zo snel mogelijk op de site.