Woensdag te gast op AVS

13-01-2009 12:53

Hmhm, wat is me dat... Nooit gedacht dat een schaatsoverwinning me ooit zoveel aandacht zou opleveren. Niet enkel de onderstaande krantenartikels, maar ook op nieuwsuitzendingen, radio, sportweekend,... De beeldverslagen ga ik proberen bundelen en hoop ik komend weekend op de site te kunnen plaatsen.

Morgen, woensdag word ik trouwens verwacht in het programma "Op visite" bij de regionale televisie, waar ze me naar aanleiding van de overwinning willen interviewen. Dit programma gaat live om 15u30 en wordt daarna een aantal keer herhaald. Ook deze beelden zal ik proberen op de site te plaatsen, maar als je kan kijk gerust live!

Het Nieuwsblad 1

Het Nieuwsblad 2

Het Laatste Nieuws

Sporza

Gazet Van Antwerpen

Het Belang van Limburg

De Standaard

De Morgen

Skatepodium

Schaatspeloton

 

En dan ook nog op enkele blogs en sites:

Wielertoerist.be (forum)

Wielertoerist.be

Merijenniezere

Huub

Skating Sisters

Leven op Pluto

Ijsverwachting