Ziek - part 2!

05-11-2009 19:05

 Nadat ik maandag na een uur teruggekeerd was op fietstraining en dinsdag na een goed halfuur met hoofdpijn de schaatstraining gestaakt had ben ik toch maar even naar de dokter gegaan. Sinusitis is het verdict. Antibiotica en nog een boel andere medicatie zorgen er dus voor dat ik deze vakantie moet rusten, en niet kan trainen zoals ik gepland had. Dat steekt mij dus enorm tegen, maar het is niet anders. Vandaag voel ik me voor het eerst terug vrij goed. Nog wel moe, maar geen hoofdpijn meer en ademen gaat ook al vrij normaal.

Ik heb dus wel besloten om komende zaterdag in Deventer niet te schaatsen, maar volledig uit te zieken en op 14 november in Den Haag te hervatten. Morgen probeer ik rustig even te fietsen om te kijken of dat al lukt. Rustig beginnen zal de boodschap zijn.